• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична скарбничка

Сучасне життя України потребує переорієнтації роботи дошкільних закладів згідно з сучасними тенденціями духовного, економічного та національного розвитку країни. Тому керуючись Законом України «Про освіту» робота нашого колективу спрямована на виконання головної мети:

-формування соціальної компетентності та навичок безпеки життєдіяльності через гру,

- розвиток здоров’язбережувальних особистісних умінь дитини в умовах сучасного дошкільного закладу та використання нетрадиційних, альтернативних технологій і методик, спрямованих на зміцнення та відновлення здоров’я дітей,

-формування творчої гармонійно-розвиненої особистості.

На досягнення поставлених завдань спрямована велика комплексна робота, яка спирається на сьогоднішні наукові дослідження, методики, технології в галузі педагогіки та психології. В нашому дошкільному закладі створене розвивально-виховне середовище, яке стимулює розвиток, виховання дітей, сприяє забезпеченню емоційного та фізичного комфорту вихованців. Педагогічний процес в дошкільному закладі складається з таких компонентів:

-спеціально-організована діяльність (різні види і типи занять),

-спільна діяльність дітей і педагога (ігрова, зображувальна, театралізована, читання),

-самостійна художня діяльність,

-самообслуговування

Стиль спілкування з дітьми-"не поруч, не над, а разом"

/Files/images/P1000458.JPG/Files/images/P1000407.JPG/Files/images/P1000415.JPG/Files/images/P1000362.JPG

Організація методичної роботи в закладі спрямована на стимулювання творчих пошуків, активності педагогів, впровадження перспективно-педагогічного досвіду, забезпечення в колективі такого емоційно-психологічного клімату, який сприяє пошуку нових ефективних прийомів роботи з дітьми, розвиткові творчої активності педагога, умінню аналітично підходити до результатів своєї праці і як наслідок, в нашому закладі зібраний досвід вихователів.

Мороз Н.В. "Формування пізнавальної активності старших дошкільників"

Ковтун І.Л. "Соціально-моральний розвиток як головний ступінь компетентності особистості"

Коломієць І.І. "Дослідницько-пошукова діяльність як активний засіб навчально-виховного процесу"

Данильцева Н.М. "Розвивальне середовище як сукупність природних, предметних та соціальних умов, необхідних для розвитку особистості дитини"

Скотар О.В. " Розвиток мовленнєвої компетенції дошкільників"

Черкай Л.В. "Формування екологічної культури особистості через її духовний розвиток"

Мандрикина С.А. "Формування позитивної мотивації до навчання в школі старших дошкільників"

Сотник Н.В. "Креативний розвиток молодших дошкільнят через спілкування з природою"

Методична робота в закладі носить комплексний характер і ведеться за кількома напрямками:

-безпосереднє підвищення кваліфікації через систему методичних семінарів, практикумів, творчих відкритих занять,

- створення методичного комплексу з проблеми розвитку дітей,

- розробка занять , дидактичного матеріалу, посібників.

/Files/images/P1020130.JPG/Files/images/Фото0230.jpg/Files/images/P1160155.JPG

Згідно Положення про методичний кабінет дошкільного закладу розроблена структура методичної роботи де висвітлюються завдання колективу, основні напрямки діяльності педагогів, вихованців, батьків, різні форми методичної роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 289

Коментарi