Вихователь-методист організовує роботу методичного кабінету дошкільного закладу. Одним з головних завдань діяльності методичного кабінету ДНЗ є організація системи методичної роботи, спрямованої на удосконалення професійної майстерності, психолого-педагогічної культури педагогічних працівників, підвищення їх кваліфікації, активізації творчого потенціалу та збагачення досвіду.

Зміст методичної роботи в закладі будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, інформації про перспективний досвід, педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського.

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами носить діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет, схем. Цьому питанню постійно приділяє увагу вихователь-методист Ніколаєнко Т.Д. Це дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань. На основі сформованості дидактичних умінь і навичок педагогів, їх теоретичної підготовленості планується робота:

• для малодосвідчених педагогів;

• для досвідчених педагогів;

• для педагогів-майстрів.

Науково-методична проблемна тема ДНЗ №29 на 2021/2022 н.р.:

«Формування інноваційної культури педагога як важливих чинників забезпечення якісної освіти, реалізації державних освітніх ініціатив, творчого та інтелектуального розвитку особистості»

Завдання на 2021/2022 н.р.:

1. Діти раннього віку: перезавантаження змісту освітньої діяльності.

2. Створення сучасного освітнього простору в закладах дошкільної освіти.

3. Забезпечення реалізації напрямків Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді

Кiлькiсть переглядiв: 1450

Коментарi